Graj teraz
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
Prędkość gry | 1.25 |
Prędkość jednostek | 0.8 |
Współczynnik produkcji surowców | 1 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 85% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 15% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Oparte na punktach |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Aktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 2000 punktów) |
Osady koczownicze | Osady koczownicze aktywne |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 20:1 przez pierwsze 60 dni |
Flagi | Aktywne |
Zbieractwo | Aktywne |
Farmienie | Aktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone. |
Chłop | Aktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 70 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 1.25 |
Limit członków plemienia | 70 |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk. | Modyfikacja czasu dotarcia komendy | Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -20 do +20 milisekund. |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela możliwe |
Warunki zwycięstwa | Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 27.02.25 11:00 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .